reklama

Asi sa z toho zbláznim

Ústavný súd vyslovil stanovisko k podaniu vládnej koalície. Diskutuje sa o ňom, aj keď ešte neplatí. Platiť bude po uverejnení v zbierke zákonov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Z rodinou odchádzam na 10-dňovú dovolenku. Dnes som sa dozvedel, že napriek zaočkovanosti bude pri návrate povinné absolvovať karanténu.

co ma najviac irituje je skutočnosť, že sa nerieši poškodzovanie práv vakcinovaných, ale krokodílie slzy sa robia nad odoberaní práv nezaočkovaných.

Prosím Vás o chvíľu pozornosti. Kto má väčšiu ujmu na právach, neočkovaný, ktorý dobrovoľne berie svoje zdravie do svojich rúk alebo zaočkovaný, ktorý sa rozhodol, že právo na ochranu vlastného zdravia a zdravia svojho okolia zverí odborníkom? Ja vnímam svoje práva zaočkovaného ako práva zodpovedného človeka vedomého si rizík spojených s nechráneným stavom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečo dokážu naši obyvatelia (a politici) akceptovať havárijné poistenie? Pretože nemajú istotu, že sa im neprihodí udalosť, ktorá za poistenie stojí. Je to také ťažké pochopiť, že aj v zdravotníctve platia rovnaké ekonomické pravidlá? Politici radi hovoria, že zdravotníctvo nie je bežná obchodná komodita. Ja som presvedčený, že je a zodpovednosť za to nesú politici. Sú potraviny obchodnom komoditou? Nikoho nenapadne povedať, že nie. Pritom ich oproti zdravotníctvu používame o veľa častejšie a nezdá sa nám abnormálne, ak si za ne platíme. 
 

Takže, ak niekto reguluje zdravotníctvo a s ním spoločný verejný život, musí sa prispôsobiť skutočnosti, že sa veci nemôžu meniť denne a že musí jestvovať právna istota, že to, čo platetí dnes bude platiť aj zajtra.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ešte reakcia na nadpis: ja nežijem iba kvôli dovolenkám, aj keď ich potrebujem podobne, ako moji kolegovia.Riziko zbláznenia vyplýva z absolútnej nestability systému, hádok o legálnosti nákupov diagnostických testov a pod. Odvolávanie členov vlády, vnútrokoaličné rozbroje a neustále zmeny pravidiel sú zárukou, že sa nesplní žiadny z plánovaných cieľov.

Peter Finďo

Peter Finďo

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som lekár, zaoberám sa zdravotnou politikou a poskytovaním zdravotnej starostlivosti. Denne sledujem domácu aj zahraničnú politiku. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu